HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2007.08.06. 18:43 gurkaserpa

Werbung

Címkék: fesztivál hives hannahanna

     Mint ahogy azt már a jólértesültek tudhatják, holnapután kezdődik a Sziget, a tömeg, por és B- kat. bandák egyhetes ünnepe. Ha esetleg hezitálsz, hogy kimenj e, mi segítünk a döntés meghozatalában: NE! De hogy akkor nem bulizhatsz és nem fűzhetsz könnyűerkölcsű hippilányokat? Ugyan kérem! Hát mire van a HannaHanna fesztivál?

     A néhány lelkes amatőr által a szlovákiai Gútán (Kolárovo) pár éve összerántott minifesztiválból gyakorlatilag minden hiányzik, amit utálunk a Szigetben: nincsenek reklámajándékok, se részeg németek és még a Faithless sem dübörög a háttérben. A kissé túlspilázott honlapon az olvasható, hogy csak olyan cégektől kérnek támogatást, akiknek értékrendjével egyetértenek, meg meghirdettek egy csomó környezetvédelmi programot is, szóval lesz egy hangyányi hippis felhangja a dolognak, de kibírjuk. Több mint 200 fellépőt ígérnek, a zenei felhozatal főleg a magyar ándrgránd színtérből merít, nekem így hirtelenjében a PASO holdudvarához tartozó KettőKettő, meg a Hangmás tűnt fel, de érdemes végigböngészni a zenekarok listáját. Lesznek külföldi (mármint nem magyar) előadók is, a kvázi headliner státuszt a francia Big Royal Kunamaka Orchestra bitorolja, ez valami post rock dolog lesz, egyelőre kezeljük fenntartásokkal.

     A helyszín egyébként a természet lágy öle, a Duna parton lehet majd sátorozni, meg minden, szóval augusztus 29.-én mindenki pattanjon biciklire vagy vonatra és irány a Hanna.


(Ha esetleg valaki mégis a Sziget mellett dönt, lelke rajta, itt egy kis szeretetcsomag a bő egy héttel ezelőtti trencséni Hives koncerttel, két éve nagyot alkottak, gondolom most sem az unplugged műsorral készülnek)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr25133767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyurmapok 2007.08.06. 21:38:35

" nincsenek reklámajándékok, se részeg németek és még a Faithless sem dübörög a háttérben. "
lol :D

én azért maradok a sziget mellett, igaz csak két napra, de chemical brothers-ért és persze laurent garnier-ért a bankdancehall-ba is elmennék ;>

csokitorta 2007.08.07. 10:57:22

én is maradok a sziget mellett-a Hivesról annyiszor maradtam le eddig,hogy most már azért illene megnézni,de ha jól sejtem a drága cikkiróúr is lehúzott ott pár évet :)
hannahannára meg lenézünk.

A38 Captain · http://www.a38.hu 2007.08.09. 12:36:42

A Kunamakát nem érdemes fenntartásokkal kezelni, mert állati jó zenekar. Kicsit Mike Patton-plágium, de ebből a fajtából kitűnő. Fellép az A38-on is, szeptember 1-jén.

marcinito / hannafest · http://www.hannafest.com 2007.08.15. 16:02:48

sziasztok!

koszi a beajanlot sracok!

Udv az A38 kapitanyanak is :P

Sziget IS DEAD! wooohooooo!
süti beállítások módosítása