HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2009.06.28. 20:15 csoo

Nem ciki

Címkék: dán mew

Azt hiszem, 2003-ban az MTV Europe reggeli műsorában láttam a Mew-tól a Comforting Sounds klipet, amit jó szokásuk szerint nem adtak le végig. Talán egyszer sikerült elkapni utána valahol, aztán semmi, youtube, és úgy általában internet (otthoni) hiányában az egész továbbra is reménytelen maradt. Így persze könnyen és hamar felértékelődnek a dolgok, bár a Frengers című lemezüket tényleg sokat hallgattam, és nagyon tetszett. Aztán mikor kijött az And The Glass Handed Kites, már net is volt, csak egy dalt leszámítva az album nem igazán tetszett. Szóval egyszerűen elkezdtek nem érdekelni, és mostanra, illetve mostanáig úgy raktároztam el őket, sok más banda mellett, mint akik biztos valami cikiséget csinálnak, csak már nem emlékszem rendesen. Röhögni meg nem lehet rajtuk, mert annyira azért nem volt rég.

Valamelyik nap megláttam, hogy kikerült a Pitchforkra egy daluk az új nagylemezüket beharangozó No More Stories/Are Told Today/I'm Sorry/They Washed Away/No More Stories/The World Is Grey/I'm Tired/Let's Wash Away című EP-ről. Valamennyire még biztos érdekelhettek, mert meghallgattam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát hiba lett volna kihagyni. Szerencsére nem sokat változott a stílusuk, külön jó pont, hogy egyáltalán van nekik, és még egy jó pont azért, mert nem vált unalmassá. Nekem pedig, meg kell állapítsam, még mindig tetszik. Persze meghatározni már nem olyan egyszerű, de valahogy az álmodozó pop, progresszív és posztrock keveréke, amit az északi (ugyanis dánok) indie rock (hangsúlyos dob és gitár) tart egyben. A halk és a hangos, a szomorú és a dinamkus pont jókor váltják egymást, az énekhang magaskás, és olyanból jön, aki gyanítom, még mindig úgy néz ki, mint aki évente csak kétszer szólal meg, és azt is csak valami interjú kedvéért. Egyszerre szomorú és gondtalan zene, jó hallgatni.

Mew: Introducing Palace Players

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr311213107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thom Yerk 2009.07.08. 15:27:45

na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azok annyira nem is jöttek be asszem, főleg a glass handed...
süti beállítások módosítása