HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2009.06.26. 19:04 csoo

To Clean

Címkék: klip woods

Már annyiszor elterveztem, hogy írok, néha-néha még lenne is miről, de aztán mégse. Az előbb viszont megláttam, hogy van a Woods-nak értékelhető klipje.

Ki nem állhatom az ételcsatát, aminél nagyobb faszságot tényleg nem tudok elképzelni, úgyhogy rettegtem, hogy itt is ilyesmiről lesz szó. Szerencsére csak simán zabálnak. Egyébként kicsit Peter Gabriel - Sledgehammer utánérzés, de az is lehet, hogy csak engem viselt meg annak idején az a videó.  

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr821210669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

söcsö 2009.06.26. 22:34:35

Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain On.
süti beállítások módosítása