HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2007.11.02. 22:48 csoo

Cukiság riadó

Címkék: klip liars

Annak ellenére, hogy mindenki gyanúsan ignorálta a Liars postot, én azért tennék még egy utolsó kísérletet a banda megszerettetésére. Akármennyire is próbálok néha kizárólag a zenére koncentrálni, sokszor becsúszik egy ilyen klip és vége az objektivitásnak. Ugyanis az alapvető szimpátiám csak tovább erősödik a kellemesen zizzentnek tűnő tagok iránt. Na meg az a sejtésem is, hogy elhamarkodottan ítéltem oda az Animal Collective Peacebone klipjének az első helyet. De most nincs kedvem beismerni a tévedést, úgyhogy maradjunk annyiban, eggyel bővült az idei kedvenc videóim listája.

Egyébként a meglehetősen minimál, de annál inkább hatásos klip a Houseclouds című dalhoz készült, ami talán nem a legerősebb a nyitódal után, viszont mindenképpen az egyik legkönnyebben befogadható.

 

 

Ha valaki esetleg vágyna még ilyen videóra hasonló témában, akkor ajánlom a Weezer Island in the Sun klipjét: kicsi, közepes és nagyobb méretű szőrös állatkák, napsütés és hangulatos gyógyegér rock. Ezek közül nekem már egy is biztos örömforrás, a három együtt pedig "makes me feel so fine, I can't control my brain".  

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr69216587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gurkaserpa · http://www.newkidsontheblog.blog.hu 2007.11.04. 21:49:15

nekem nem játssza le a videót

csoo · http://newkidsontheblog.blog.hu 2007.11.05. 22:16:10

nem tudom, mi lehet a gond, nekem működik. itt a link, ha esetleg másnak se megy:
www.youtube.com/watch?v=kzZVvM8Dyzs

Thom Yerk 2007.11.06. 16:28:13

nekem is ment, lehet h a jutyúb új arculata baszkódik nálad gurka (most mintha feldobták volna, lehet vmi java v tökömtuggya mien alkamazással)

stereomackó 2007.11.11. 11:18:29

A Liars faszogányos muzsika. 2004-ben elég zsivány bulit csaptak Pesten a Szilvupléban :)))

csoo · http://newkidsontheblog.blog.hu 2007.11.11. 23:19:20

jaj, ne is említsd. semmi sem olyan bosszantó, mint így utólag megismerni és/vagy megszeretni bandákat. Antony, Archie Bronson Outfit, Akron/Family... hajtépés, de tényleg.

stereomackó 2007.11.12. 11:46:40

Archie Bronson Outfit is nagyon baba volt :) Jól van na, nem szemétkedek. :)
Amúgy én is rengeteg zenekarról maradtam le a koromból kifolyólag, vagy az általad említett okok miatt :( de a legrohadtabb az, amikor nem is tud a koncertről az ember, pl. mikor bécsben a Lemonheads előtt fellépett Eugene Kelly. Na az kurva nagy sokk volt. :(

gurkaserpa 2007.11.12. 14:08:20

ó, én az elmulasztott trencséni Pixiesért egy életen át szembeköpöm magam minden reggel. az a koncert Szlovákia legdicsőbb pillanatai között van simán, de természetesen én csak egy hónappal később szerettem meg a bandát. így járnak a későnérő típusok. kurvaélet
süti beállítások módosítása