HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2008.01.21. 10:00 csoo

"A good stumble's a symphony"

Címkék: klip les savy fav

Először amiatt méltatlankodtam, hogy a Les Savy Fav nem képes a Let's Stay Friends legjobb számához klipet csinálni, aztán amikor megláttam, hogy végre elkészült, akkor meg bosszankodtam, hogy megint valami hülye animációt kell bámulni. Na de ez csak néhány másodpercig tartott, mert ugyan tényleg animációról van szó, de nem bénaság, hanem amolyan mese felnőtteknek kategória. Na jó, 18-as helyett mondjuk csak 16-os karikával. Legcukibb pillanatok: 00:35, 01:35.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3304031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása