HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2008.01.24. 10:00 csoo

3/4 gőzzel

Címkék: brit klip british sea power

Az Arcade Fire hasonmásverseny idei brit nyertese...

Azért ez így ebben a formában nem igaz, de a valószínűleg jóval kevésbé ismert és körberajongott British Sea Power harmadik, Do You Like Rock Music? című albuma nagyban emlékeztet a kanadai kollégák által használt formulára, melynek hatóanyaga a drámai énekkel súlyosbított lemezről kilépő, vagyis inkább levetődő dalok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A legkorábbi emlékem a bandáról a 2005-ös Open Season nagylemez, pontosabban az It Ended on an Oily Stage klipje, amit nagy ritkán el lehetett csípni az MTV-n. Azóta viszont bármikor szóba került a BSP, egyedül ez a dallam jutott eszembe, a többi valahogy egybemosódott, és csak annyi rémlett, hogy azért nem volt rossz hallgatni. Most felfrissítve a memóriámat, találtam néhány slágeresebb darabot, de nem igazán állítanám csatasorba, ha a brit rockzene védelméről lenne szó.

Részben hasonló a DYLRM? is, ugyanis most sem korszakalkotó művel van dolgunk, pl. az ígéretes első kislemez dal, a szinte robbanó Waving Flags is többet sejtet, mint amire valójában számíthatunk. Ám most jön a de: az albumkezdés erős, a befejezés hangulatos, és van még néhány slágeresebb szám, pl. a No Lucifer vagy az Atom. Összességében ez egy kifejezetten kellemes anyag, ráadásul elég nagy fejlődés hallható az előző lemezhez képest. Úgyhogy remélhetőleg legközelebb még ennél is jobbat fognak összehozni, mert hát kár lenne ezekért a rokonszenves, rockzene kedvelő fiatalemberekért.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr47304045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thom Yerk 2008.01.24. 23:10:11

ajjajjjajjjj: "kár lenne ezekért a rokonszenves, rockzene kedvelő fiatalemberekért." :D:D:D:D

csoo · http://newkidsontheblog.blog.hu 2008.01.25. 08:20:56

arra próbáltam utalni (vicceskedve), hogy nyilvánvalóan nem unalmas/fantáziátlan bénaságról van szó, és sajnálatos lenne, ha megmaradnának ezen a mostani szinten.
süti beállítások módosítása