HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2008.04.04. 14:31 gurkaserpa

Csak akkor szép, ha fáj

Címkék: m83

A Lovelessért valahogy sosem tudtam eléggé rajongani, az ambientért meg még annyira sem, ezért az M83 2003-ban, akkor még duóként, megjelentetett és elképesztő kritikai fogadtatásban részesült Dead Citites, Red Seas and Lost Ghosts c. lemeze sem érintett meg igazán soha. Aztán Nicolas Fromageau kilépése után Anthony Gonzalez kiadott egy könnyebben emészhető második lemezt, amin már több szerepet kaptak a vokálok és kicsit visszaszorult az elszállás; a tavalyi, kiadatlan ambient dalokat tartalmazó Digital Shades, Vol. 1 után pedig április 15.-én megjelenik a következő M83 nagylemez, Saturday=Youth címmel. Bár talán ez Gonzalez legkoncentráltabb lemeze, ennek hatására sem lettem rajongó: annak ellenére, hogy már tényleg a hagyományos dalforma és nem a szétcsúszás dominál, az M83 már azt hiszem végleg megmarad nálam háttérzenének - aminek viszont elsőrangú.

Van azonban a Saturday=Youth-on egy szám, ami teljesen elbűvölt, ez pedig a töb mint hat perces Skin Of The Night.

M83 - Skin Of Night

Giccses? Az. Patetikus? Kétség kívül. Egyesek biztos szentimentálisnak is mondanák, de hát pont ezek miatt szerettük a Moon Safarit is például. Az elhaló női vokál, a béna dobgép, a fájdalmasan szép hangulat – minden tökéletes.

Egyébként a lemezzel sincs az égvilágon semmi gond, ugyanúgy megvan a felemelően szomorkás hangulata mint az előzőeknek, de a francia újromantikusok közül továbbra is Sebastien Tellierre szavazok.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr23411119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.04.07. 15:28:43

nagyon durván érződik ezen a lemezen, amit Gonzalez pár hónapja sulykol, hogy visszamegy a gyerekkorába, stb stb. annyira nyolcvanas évek, hogy van ahol már fáj (és itt nem a duranx2re gondolok, hanem mondjuk echo & the bunnymen vagy akár a church)

indieboy 2008.04.15. 09:05:38

nekem a graveyard girl a kedvencem. több ilyen is lehetett volna a lemezen.
süti beállítások módosítása