HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2009.03.18. 12:00 csoo

Mellék

Címkék: folk feldolgozás fleet foxes white antelope

Azon kívül, hogy Robin Pecknold levágatta a haját és a szakállát, csak annyi hír van a Fleet Foxes-ról, hogy nagyon szorgoskodnak a második nagylemezen, meg van az egyszemélyes White Antelope. Az oldalon meghallgatható, innen pedig letölthető egy angol népdal, a False Knight on the Road feldolgozása. Először a bécsi koncerten hallottam, aztán azóta vártam, hogy legyen valami normális, hallgatható verziója. Szép dal, főleg az ő előadásában, amúgy meg a Mykonos kislemezen jelent meg mint b-side.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(A kép innen.)

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr661006509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

söcsö 2009.03.18. 20:10:22

CUKI ez a rövid haj. :)

xnyufix 2009.04.06. 00:43:21

robin pecknold tegnap fingott egyet. nem lesz róla poszt?
: DDDDDDD

xnyufix 2009.04.06. 00:48:03

ja, bocs, ezt nem akartam elküldeni.

csoo · http://newkidsontheblog.blog.hu 2009.04.06. 00:55:14

nem rossz ötlet, de azt a székletének tartogatom.

söcsö 2009.04.07. 00:43:10

Viccesek vagytok, de elég ÁTLÁTSZÓ ez a MÓKÁZÁS. Ezt a párbeszédet előtte elpróbáltátok? Vagy nyufi a te fingodról van szó itt igazából? :DDDD

citromimi 2009.04.18. 11:13:04

ennek a blognak nagyon sok olyan zenét köszönhetek amit eddig sohasem hallgattam. ma reggel épp Hans celtic and british folk műsorát hallgattam teljesen véletlenül a pécsi Periszkóp rádió streamjéről és eszembe jutott hogy anno innen szedtem le a fleet foxes pár dalát. gyorsan youtube, aztán mondom megnézem mi újság a NKOTB blogon. Erre látom, hogy új bejegyzés a Fleet Foxes-ról.

Na ezzel csak azt akartam mondani, hogy továbbra is olvasom az oldalatokat és köszi köszi köszi a jobbnál jobb zene ajánlókat!!!

süti beállítások módosítása