HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2007.08.27. 13:30 gurkaserpa

Bűnös élvezet II.

Címkék: feldolgozás

     Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem kezd tele lenni a tököm a feldolgozásokkal, ezért alapjáraton nem is fárasztanék senkit ilyesmivel, de a Quart által beajánlott indierockbaseball.com-ot böngészve megakadt a szemem Sexton Blake Plays The Hits lemezének tracklistjén. Egészen pontosan ott is a nyolcadik számon, ami apám egyik kedvenc 80-as évekbeli slágerét, a Milli Vanilli méltán hírhedt Girl You Know Is True-ját takarja (a sajnálkozó e-mailek megelőzése végett és a méltányosság kedvéért azért azt is megjegyezném, hogy neki köszönhetem a XX. századi híradó lemez megismerését is). Na ne! – sikoltottam fel és kizuhantam a székből. Persze csak miután rákattintottam a Letöltés gombra.

     A Sexton Blakekkel tehát személyes ügyem van. Kismilliószor kellett végighallgatnom azt a számot többi társával együtt (Modern Talking, Sandra satöbbi) a Best of the 80’s kazettáról, ami végül az én szabotázsakciómnak köszönhetően eltűnt a Semmiben. Persze az énekes Josh Hodges és társai erről mit sem tudnak, ők csak összehozták az utóbbi idők két nagy trendjét, a singer-songwriterséget a feldolgozásokkal és elkészítették ezt a spila lemezt, amin a két néger playback-király mellett megidéz még egy csomó kétes értékű előadót Rod Stewarttól a Supertrampig, de itt van a mostanában egyre többször előrángatott ELO is, szóval azt hiszem mindenki talál majd magának illetve a szüleinek való darabot. Még akkor is, ha ők apámhoz hasonlóan összeráncolt szemöldökkel szidják majd a mai zenészeket, akiknek van pofájuk elrontani egy ilyen remek dalt.

[mp3] Sexton Blake - Plays The Hits!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr99148773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása