HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2007.10.05. 15:02 csoo

Arrrgh

Címkék: feldolgozás gossip

Hajlamos vagyok megfeledkezni néhány általam kedvelt bandáról, de ha valami mégis eszembe juttatja őket, akkor nagyon tudok örülni. A BBC feldolgozás albumon található egyik szám nemcsak arra emlékeztetett, hogy létezik a Gossip nevű banda, hanem arra is, hogy mennyire lelkesítően tudnak hatni az emberre, és ennek ellenére szerintem még mindig nem elég ismertek, legalábbis itthon.

 

 

 

 

Az 1999 óta létező háromtagú együttes frontasszonya és nyilvánvalóan központi figurája Beth Ditto, aki nem duci vagy molett, hanem kövér. Sőt, nem szőrtelenít, nem használ dezodort, beszól a hülyéknek, és nagyjából szarik mindenre, szóval valószínűleg minden olyan dolgot megtesz, amit egy nőtől nem szokás eltűrni. Ditto viszont ezzel sem foglalkozik túlzottan, és jól érzi magát a bőrében. Legalábbis elég hihetően adja elő, ugyanis szinte a létező összes cool arc listára felkerült az elmúlt néhány évben.

 

A Gossip dühös, érzelmes, hisztérikus táncolható punk-rockot játszik, és a zenét hallgatva nekem egy jó nagy középső ujj felmutatás jut eszembe, meg úgy általában a mindenki bekaphatja életérzés. És hát mi másról kéne szólnia a rákendrollnak, ha nem erről. A szövegek egyébként gyakran foglalkoznak a melegek jogaival, ami talán nem meglepő annak ismeretében, hogy maga Ditto is leszbikus. Állítólag neki tulajdonítható egy idézet, mely így szól: „Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream.”. De talán talán nem tévedek nagyot, ha azt gondolom, hogy ezzel nemcsak a nők, hanem bárki képes azonosulni, és néha mindenki szívesen ordítaná ezt valakinek a pofájába.
Remélhetőleg ez a feldolgozás kitörli mindenkinek az emlékezetéből az eredeti George Michael felvételt:
[mp3] The Gossip: Careless Whisper
[mp3] The Gossip: Standing in the Way of Control

 

Listen Up! klip

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr51187054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agymosott 2007.10.10. 11:58:03

van más apropója is a bemutatásnak egyébként: a standing in the way of controlnak van egy idei, dupla cd-s újrakiadása.
süti beállítások módosítása