HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2009.03.19. 12:00 csoo

Hip-hip hurrá

Csak május 26-án fog megjelenni a Grizzly Bear harmadik nagylemeze (Veckatimest), egy még éppen hallgatható rip viszont már több, mint két hete kiszivárgott. Na, azóta nem vagyok képes valami értelmeset írni róla, pedig már lement egy párszor. Annyit azért hallok, hogy kevésbé van az a varázslatos hangulata, mint a Yellow House-nak, ami nem azt jelenti, hogy rossz(abb), csak kissé más, mondjuk úgy, hogy kevésbé elkalandozó. Bár a Cheerleader c. dalt tegnaptól le lehet tölteni az együttes honlapjáról, természetesen jobb minőségben, így pl. rendesen hallom a kórust is, nem csak a dobot és a fővokált. Szóval érdemes lenne megvárni az eredetit, vagy legalábbis egy jobb minőségű mp3-at, ez a dal már önmagában felér egy lélegzetvétellel a fojtott verzió után.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr811011111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

söcsö 2009.03.19. 14:24:41

Kicsit megijedtem, hogy nekem is a FOJTOTT verzió van meg, de most meghallgattam megint, és nekem az változat jutott, ami a hivatalos oldalon is elérhető. Én a thai kisgyerek blogjáról kaptam le.

csoo · http://newkidsontheblog.blog.hu 2009.03.19. 23:37:49

a thai kisgyerekeknek most már nemcsak cipőt kell varrniuk, de blogolniuk is kell? lol. najó. amúgy nem hiszem, hogy neked ez volt meg eddig, de könnyű eldönteni: a szar verzió 4:51 perces meg VBR-es, a hivatalos meg stabilan 192 kbps és 4:54 perces.

söcsö 2009.03.21. 10:10:36

Ok, de én tényleg alig hallok különbséget. Na, mindegy, lehet, hogy a thai gyereknek inkább maradnia kellene a VARRÁSNÁL, mert megtéveszti a gyanútlan zenehallgatókat. :DD
süti beállítások módosítása