HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2007.11.16. 01:32 gurkaserpa

Cipőtisztításra fel, a shoegazerek visszatértek!

Címkék: my bloody valentine

Tudom, hogy kevés unalmasabb dolog van a világon, mint újraegyesülő zenekarokról olvasni, de amikor minden idők legzajosabb-és-ugyanakkor-legszívszorítóbb együttese ismét aktív, az azért hír. A My Bloody Valentine korszakos zseniként számon tartott gitárosa, Kevin Shields már az év elején beígért egy reuniont, sőt egyenesen új lemezről beszélt, de ilyen hírből minden napra jut legalább kettő és háromnegyed. Most viszont már koncertdátumok is vannak, szám szerint három, aki irigykedni akar, nézze meg a honlapjukat.

A zenekar történetével és érdemeivel itt nem foglalkoznék, elég most annyi, hogy a My Bloody Valentine újraegyesülésével lassan bezárul a kör, bár az Istenek Második Eljövetele akkor lesz teljes, amikor a Hüsker Dü a Kultiban játszik, de addig még aludnunk kell párat.


4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr24230667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csoo · http://newkidsontheblog.blog.hu 2007.11.16. 18:52:02

ha itt a legelején egy videó akart lenni, akkor az nem látszik.

Wurlitzer Vilmos · http://hombre.blog.hu 2007.11.17. 10:54:51

Ezt nevezem időzitésnek! Három hónapja kezdtem hallgatni őket és máris jön a reunion. Remekül indul a szombat.

stereomackó 2007.11.19. 11:36:14

A kör, csakis a Pavement újraegyesülésével zárulhat be, ez viszont attól tartok soha nem fog bekövetkezni.

gurkaserpa 2007.11.29. 19:29:33

Az új lemez megjelenéséig itt van Kevin Shields testvérének friss zenekara, a Wounded Knees: profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=226027198
A nemrég megjelent EP-n J Mascis is vendégeskedik, hú
süti beállítások módosítása