HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2008.03.26. 21:14 gurkaserpa

Lappangás

Címkék: pixies klip mission of burma post punk

Nick Hornby óta a világ úgy tekint a zenebuzikra, mint megszállott listakészitőkre, akik állandóan azon agyalnak, mi lenne a 10 legjobb dal az adott élethelyzethez és még álmukban is olyanokon jár az eszük, mint ,,Az 5 legjobb lemez, aminek csak az első fele jó, de az nagyon”. Hogy ez mennyire igaz, nem tudom megítélni, mivel elég kevés zenebuzival volt dolgom eddig, azt viszont tudom, hogy bennem nem alakult még ki ez a dolog. Abban is biztos vagyok azonban, hogy ez csak időleges, a csírája ugyanis már jelentkezett.

A Matador kiadó szépen megjelentette újra a Mission of Burma első három kiadványát, köztük a ’83-as Vs. nagylemezt, előszedtem hát én is, hátha most sikerül végre megszeretnem. A Mission of Burma a post punk klasszikusa, akik csak ezt az egy lemezt adták ki fénykorukban, aztán 2002-es újraösszeállásuk után még kettőt. Én valahogy nem bírom megkedvelni ezt az ,,okos punkot,, amit a Gang Of Four is csinált például, a hiba biztos bennem van, viszont van a Vs.-en egy szám, nevezetesen az utolsó, ami lehengerel, ahányszor csak hallom.

A That’s How I Escaped My Certain Fate egy két perces kis dal, ami egyszerű mint a kavics, de bele van sűrítve minden, ami jó a rockzenében. Leginkább a Hüsker Dü ,,heroikus hardcore”-jára hasonlít, olyan, mintha a Girl Who Lives On Heaven Hill párja lenne. Jaéshogy kapcsolódjak a bevezetőhöz is: elkezdtem agyalni, hogy hány általam ismert lemez végződik a legjobb dallal és eszembe jutott, hogy a kedvenc számom is egy lemez befejező darabja.

Többet nem sikerült összegyűjtenem, de ez már egy listakezdemény! Ha valakinek van valami megosztanivalója a témában, a kommentek közt várom.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr12398219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.03.27. 11:14:53

baz, nekem is egy utolsó szám az abszolút kedvenc (Champagne Supernova)

indieboy 2008.03.27. 13:36:24

nekem:
Clash - Train In Vain
Pavement - Carrot Rope
Arctic Monkeys - A Certain Romance

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.03.27. 14:05:28

jahát meg az összes radiohead (Street Spirit, Life In A Glass House, Motion Picture Soundtrack, Videotape, The Tourist), ők nagyon értik hogyan kell utolsó számot választani

jimlemon · http://jimlemon.freeblog.hu 2008.03.30. 04:27:35

Szia! Írnom kéne egyszer egy tanulmányt arról, hogyan szokik rá az egyszeri falusi gyerek az internetre, mint én is. Az a baj az egésszel, hogy annyi adat, van, hogy nem tudsz választani. Már nem azt kell kiválasztanod, neked melyik tetszik, hanem azok közül is azt, hogy melyikre szánod az időd. Így vo a blogoddal is Gurkaserpa. Pedig csak 2007 közepétől van, de mire az egészet elolvasom :o Az emberek olvasási szokásai megváltoznak. Én például amióta internetezek 2006 január, talán ha 2 könyvet kiolvastam teljesen (Alien II. 50 ft volt valahol és csak úgy kalandvágyból) Pedig magyar tanárként végeztem és mindenki hüledezik, amikor megtudják, kidobtam a könyveim, mert nem fértek el az adat dvd-k... na igen kéne egy kisebb szoba és egy nagyobb vinyó... Szal tetszik a blog! Jó hogy nem csak beszélsz a zenéről, hanem meg is mutatod! fél óra olvasás és töltögetéssel elláttál egész tavaszra friss zenével. Köszi! thebeatlesnewalbum.freeblog.hu/

gurkaserpa · http://www.newkidsontheblog.blog.hu 2008.03.30. 14:45:45

jimlemon: ez nem az ÉN blogom, hanem a MI blogunk, ketten csináljuk csooval, a dícséretet meg köszi.

a bejegyzéshez: eszembe jutott, hogy bár nem igazán csípem a Led Zeppelint, a When The Levee Breaks a IV végéről egészen kiváló. Persze nem teljesen a saját szerzeményük, hiszen ők A Zenekar, Akiknek Minden Jó Száma Egy Feldolgozás, dehát attól még ráférne egy ilyen listára.

gurkaserpa 2008.04.04. 17:22:28

Jam - Down In The Tube Station At Midnight

stereomackó 2008.04.04. 19:22:21

Klassz játék. Hírtelen ezek jutotak eszembe.

- pixies: gouge away
- pavement: fin (ebben nem vagyok 100%-ig biztos, de pillanatnyilag így érzem.)
- sonic youth: the diamond sea
- the modern lovers: government center (ez csak a lemez újrakiadásán szerepel, ettől függetlenül itt a helye szerintem)
- the stone roses: i am the resurrection
- korn: daddy
- lily allen: alfie
süti beállítások módosítása