HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2008.04.21. 09:00 csoo

Felfedezés

Címkék: klip the pyramids archie bronson outfit

Egyik éjjel odakapcsoltam a VH1-ra, és a Flipside-ban elcsíptem egy klipet kb. a felétől, de a kómás állapotomban nem tűnt fel, hogy ismernem kéne az énekhangot. Inkább leragadtam a kellően debil videónál.

Szóval később utánanézve kiderült, hogy a Pyramids az Archie Bronson Outfit két tagjának egészen ambiciózus mellékprojektje. A Derdang Derdang c. albumuk keserves dühöngése nekem 2006 egyik alapvetése volt, de ez a tavalyi Pyramids debüt is egészen pofásra sikeredett. A cél egyébként a koszosabb, spontánabb, nyers hangzás volt, amihez szerintem még jobban is illik Sam Windett hangja. Az alkotói tevékenység a hangzáshoz hasonlóan igencsak lo-fi módon működött: egy hétvége alatt írták meg a számokat, a felvételeket pedig egy istállóban készítették. Morcos hangulathoz, mizantróp életérzéshez kiváló. A kiadó szerint hamarosan folytatása következik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr66433157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása