HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2008.05.16. 09:00 csoo

MBAR

Címkék: brooklyn miles benjamin anthony robinson

Már most nyilvánvaló, hogy a made in Brooklyn címke egy önálló stílussá fogja kinőni magát, amivel tulajdonképpen bármit meg lehet majd kajáltatni az olyan hülyékkel, mint pl. én. (Egy válogatásalbumot már sikerült is.) Mondjuk nem csodálom, ha valaki tiltakozik a buta kategorizálás ellen, mert hát sejthető a hype hullámot meglovagló önjelölt és persze csapnivalóan szar indie sztárok felbukkanása. Szóval ettől azért én is tartok, de ha valakit a helyi „nagy öregek” is támogatnak, akkor kevésbé állok bizalmatlanul a dologhoz.

Kyp Malone (TV on the Radio) jelenlegi kedvenc dalszerzője a 24 éves Miles Benjamin Anthony Robinson, így a júliusban megjelenő debütjénél gyorsan el is vállalta a producerkedést. A Grizzly Bear szinte teljes legénysége sem maradhatott ki ebből, úgyhogy még ők hárman is segédkeztek az album összerakásánál. Nekem mondjuk ennyi is elég volt ahhoz, hogy levadásszam a neten keringő album ripet, ami néhány dalt kivéve egyelőre csak éppenhogy hallgatható minőségben elérhető, viszont van olyan jó (én meg türelmetlen és mohó), hogy még így is sokszor meghallgattam. Nagyjából úgy szól, mintha az említett két bandát egy nagy tálban kevergetnék, és néha a TVOTR hömpölygése, néha meg a Grizzly Bear finom hangszerelésű pszichedeliája kerülne a felszínre, aminek a masszív alapja Robinson remekül megírt dalai. Ráadásul a hangja is elég karakteres ahhoz, hogy sokáig ott maradjon a fülben, főleg a rozsdásan, David Bermanesen eldünnyögött cinikus sorok, és a háttérben hirtelen feltörő aztán elcsendesedő Arcade Fire-t megidéző lúdbőröztető vokálok emlékezetesek. Nem értek minden egyes sort, de a szövegek sem tűnnek összetákolt hülyeségeknek, ami mondjuk nem meglepő, mert ha csak a múltat nézzük (megterhelően mozgalmas gyerekkor, időszakos hajléktalan lét, leküzdött drogfüggőség), hát van miből építkezni.

[mp3] Buriedfed

[mp3] Woodfriend

Fotó innen.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr37470292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FlasH 2008.05.18. 18:50:29

"TVOTR hömpölygése","Grizzly Bear finom hangszerelésű pszichedeliája", "Arcade Fire-t megidéző lúdbőröztető vokálok" - ennyivel megvettel. jo kis zene ez.
süti beállítások módosítása