HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2008.06.02. 23:30 csoo

"Come for me, comfort me"

Címkék: deerhunter

Feloszlás, pihenő meg mittudomén. Ugyanmár, hát itt az új Deerhunter leak. És nem is akármilyen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval én ott voltam leragadva, hogy szünetet tartanak, és valahogy nem is foglalkoztam velük különösebben, főleg mivel Bradford Cox így sem maradt nyugton, szerencsére. Úgyhogy nem is tudtam, hogy be van tervezve egy újabb nagylemez, azt meg végképp nem, hogy már kész is van. Úgy tűnik, szegény Cox sem számított a korai "megjelenésre" (a Microcastle állítólag október környékén fog kijönni hivatalosan), és kétségbeesetten postolt a hivatalos fórumra, hogy akárki is tette ki a linket, az szedje már le, mert meglepetésnek szánták, és szörnyen csalódottak lennének, ha ilyen hamar kiszivárogna. Lehet, hogy ők tényleg azok, de elnézve a fórumokat rajtuk kívül mindenki más teljesen elégedett. Egyébként az ilyen izgi dolgok mindig akkor történnek, amikor tanulni vagy aludni kéne, és hát most sem volt másképp, de még így se tudtam megállni, hogy ne hallgassam végig. Talán még jobban is tetszik, mint a tavalyi Cryptograms, egységesebbnek és slágeresebbnek tűnik. Sokan Brian Eno-t meg a My Bloody Valentine-t emlegetik, hát nem tudom, az biztos, hogy az álmodozás, a visszhang meg a torzítás maradt, és mindez kapott egy poposabb formát. Az egyik dalt pedig - amiben Lockett Pundt énekel - különösen nehezemre esik kirángatni repeatből, az egyik legszebb, amit idén meg úgy általában hallottam.

[mp3] Agoraphobia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr26500064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása