HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2008.07.17. 14:00 csoo

Jó, még jobb

Címkék: feldolgozás jojo daniel rossen

Nekem mindig is tetszett JoJo Too Little Too Late c. száma, és nem "a mainstream az új underground" meg hasonló baromságok miatt. Egyszerűen csak az a gyanúm, hogy valahol legbelül még mindig nem sikerült letennem arról, hogy egyszer még belőlem is lehet kertvárosi tinédzser Amerikában. Jó, mondjuk nem ilyen Ken Park féle, de ettől függetlenül esküszöm, hogy a bevezetés teljes mértékben iróniamentes.

A sztori szinte klisé: a megbízhatatlan és hűtlen fiú próbálja visszakönyörögni/dumálni magát a lányhoz, aki meg ugye a sok szenvedés után már nem hagyja. A dal pedig minden bizonnyal egy laboratóriumra emlékeztető stúdióban készült a hangszerek konzerv hangmintáival, persze dallamos, fülbemászó, és - a végén hallható kötelező jellegű skálázást leszámítva - én tényleg szeretem.

Azért erről és csak emiatt még nem írnék bejegyzést, de ebből készült egy feldolgozás nagyjából egy éve, akkor meg is hallgattam, de igazán csak most esett le, hogy mennyire jól sikerült.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szerzője Daniel Rossen, aki amúgy a Grizzly Bear és a kicsit kevésbé ismert, de attól még hasonlóan nagyszerű Department of Eagles tagja. Ezzel az akusztikus gitáros, kicsit zongorás coverrel Ed Droste-t lepte meg a születésnapján. A végeredmény negyed annyira sem melodramatikus és tartósítószer ízű, mint az eredeti; kapott mélységet, jobban mondva magasságot, amit már azok a 2:34 után hallható pár másodperces, szóval tényleg rövidke, de mégis jelentős billentyű leütések is bizonyítanak. Két hallgatás után addiktív.

Too Little Too Late

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr85572452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása