HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2007.08.04. 18:50 csoo

Hejhó Leccgó!

 
 
Mivel nyáron a legtöbb blogger nyaral vagy józanodik, alig frissülnek az oldalak, nekünk meg nincs mit olvasnunk, ezért inkább írunk. Ha hozzánk hasonlóan eleged van a világzenéből, a jazzből, és abból, hogy kevés magyar nyelvű oldal foglalkozik popzenével, akkor jó helyen jársz. 
Az irreleváns kommenteket eltávolítjuk.
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr75132301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gurkaserpa 2007.08.04. 20:52:18

szerintem meg örüljünk, ha lesz kommentünk egyáltalán, hehe

gyurmapok 2007.08.06. 11:56:55

jaj majd én jól hozzászólok mindenhez :>

sikri 2007.08.09. 14:24:01

Udvozlet mindenkinek igy ekezetlenul, jeleket nemtalalosan, foleg csoonak! Tegnap mar irtam, elvileg, de egy kis gyerekhiszti mellett ugy tunik nem szandekozott elkuldodni a kommentem. Hat be kell ismerni, a sved is meg a norveg szomszed is valamiert muzikalisabb manapsag mint "mi" finnek. Sajna most nincs igazan lehetosegem blogozni, meg zeneileg is ujra kell majd elesztenem magam, miutan haza erkeztem. Na akkor HAJRA HAJRA!
süti beállítások módosítása