HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2007.08.05. 22:13 csoo

A hippi visszatér

Címkék: folk devendra banhart

Emlékszem, annak idején valamelyik tini magazinban Robbie Wiliamsről volt szó, és kifejtették, milyen jó már, hogy ő olyan, akit nemtől függetlenül mindenki bír: a csajok ugye egyenesen meg vannak őrülve érte, de a pasik nem féltékenyek rá, mert ők meg jófejnek tartják. Ez olyan igazi béna szöveg, főleg, hogy az égvilágon semmi köze ahhoz, hogy milyen zenét csinál (pontosabban csinálnak neki). De el tudom képzelni azt a szürreális eseményt, hogy a Bravo a freak folk népszerűsítése céljából kb. ugyanezt a szöveget írná az őt zenében és kúlságban simán lealázó Devendra Banhartról.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én valóban imádom szőröstül-lemezestül. Azt mondjuk nem tudom, hogy hím részről mi a tényállás, viszont ha lenne egy „melyik neofolk sztár vagy?” teszt, akkor biztos úgy csalnék, hogy ő jöjjön ki eredménynek. Szóval azt hiszem, mindenképpen egy szerethető figuráról van szó, aki a 2005-ös Cripple Crow után idén a hatodik, Smokey Rolls Down Thunder Canyon című lemezével jelentkezik. Az album még nem szivárgott ki, úgyhogy egyelőre be kell érnünk néhány myspace-ről rippelt új dallal, egy megújult és egyébként kifejezetten szép meg ötletes hivatalos oldallal, és végül az egyik új, Seahorse című dalra készült nem hivatalos klippel, amiből inkább csak azt tudhatjuk meg, hogy Devendra hogyan éli mindennapjait. Elárulom: nem unatkozik. A lemez felbukkanásáig mindenképpen érdemes csekkolni a myspace-es oldalát, mert hetente két új szám kerül fel.

[mp3]  Tonada Yanomaminista

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr88133112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása