HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2007.08.23. 13:51 csoo

Szeressük egymást gyerekek

Címkék: folk akron/family

Lehet, hogy nem a leghozzáértőbb dolog ilyet mondani, de szerintem vannak azok az együttesek, amik azonnal szimpatikusak lesznek valamiért, és nem feltétlenül (csak) a zene miatt. Az Akron/Family-t én rögtön megkedveltem, és ők még jó zenét is játszanak, sőt őket tartom az egyik legfigyelemreméltóbb kísérletező folk bandának. Abban pedig mindig van valami vonzó, ha mindezek ellenére nem veszik magukat komolyan. Szóval ki tudna ellenállni négy "végtelenül kedves, őszinte és jólnevelt" fiatalembernek, akik még azt a szívességet is megteszik nekünk, hogy elkészítik az év egyik legjobb albumát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha mi vagyunk A pont (akik nem ismerik az Akron/Family-t), a B pont pedig az említett zenekar, és egy közös „ismerőst” akarunk találni, akkor az nagy valószínűséggel Michael Gira, a valaha létezett Swans és a most is aktív Angels of Light frontembere lesz. Nemcsak producere az összes A/F lemeznek, de még egy közös albumot is megjelentetett velük az 1990 óta működő Young God Records nevű kiadónál, melynek-micsoda meglepetés-Gira az alapítója.

 

Az Love Is Simple minden tekintetben változatos: vannak hosszabb, rövidebb dalok, az előbbiek sokszor olyan stílusváltásokkal, hogy simán hihetjük azt, nem is egy számról van szó, hanem legalább háromról. Ez viszont egyáltalán nem zavaró, épp ellenkezőleg, hihetetlenül izgalmas és szórakoztató, ahogy különböző hangulatokon és stílusokon vezetnek át minket. Ha ezeket a dalokat élőben adják elő, én úgy képzelem el, hogy az egyik szám alatt a közönség őrjöngve ugrál a színpad előtt, aztán a következőnél egymást átkarolva nyúlnak a zsebkendőkért. Ugyanis a zúzástól elkezdve a kórusban üvöltésen és a zajongáson át a halk altatódalig van itt minden. A lemezborítón látható szervünket bízzuk csak rájuk, jó helyen lesz náluk.

 

 

[mp3] Ed Is a Portal

[mp3] Don't Be Afraid, You're Already Dead

[mp3] Crickets

Akron/Family myspace és hivatalos

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr77146940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása