HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2008.02.05. 13:00 csoo

Hazai

Címkék: hazai hammer of gods kristóf norbert

Azt hiszem, egy kezemen meg tudnám számolni, hogy a blog indulása óta hányszor volt itt szó valami hazairól. Nem mintha meglepő lenne a hiány, egyszerűen csak lehangoló. De a szokásos Magyarországon-miért-nincs-vállalható-popzene kezdetű sirám helyett jöjjön két ellenpélda.

Nekem már sokszor feltűnt az az örökérvényű, de itthon hatványozottan igaz tény, hogy a nagyképűség az érdektelenséggel vagy az értékelhetetlenséggel, a tehetség pedig szinte mindig a töketlenséggel van egyenes arányban, legalábbis ha érvényesülésről meg ambícióról van szó. Tényleg nem ritka a hónapokig/évekig halogatott EP és album megjelenések, a lemondott koncertek, a követhetetlen tagcserék és kiválások, a kamu és a valós feloszlások, na meg a tetszhalott bandák. Mindenesetre néha előkerül néhány reménykeltő dal, amik nemcsak rácáfolnak az előbb leírtakra, de hálistennek képesek feledtetni egy traumatikus Kolin koncertet is.

Ugyanaz a dal két verzióban:

Hammer of Gods: Top 40

Norbert Kristof: Top 40 (feat. Hammer of Gods)

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr25326228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gus · http://gus.freeblog.hu 2008.02.05. 13:27:25

a kolinnal mi volt a baj?

ursula · http://16maybeless.freeblog.hu 2008.02.05. 13:45:42

Teljesen egyetertek.

HOG meg az orszag legjobb zenekara!

Mondjuk ez a Norbert Kristof fele feldolgozas...
Ennek a dalnak a HANGERO all igazan jol.

csoo · http://newkidsontheblog.blog.hu 2008.02.05. 17:13:20

gus: a Kolin igencsak megtévesztő jelenség, mert van benne dobos, gitáros meg énekes, vannak rajongóik, folyton meghívják őket ide-oda, és végül is szól valami, ha játszanak, tehát akár úgy is tűnhet, mintha zenét csinálnának. viszont nagyon úgy néz ki, hogy még senki nem mondta el nekik, hogy ebben a műfajban slágeres, tisztességesen megírt SZÁMOKAT kell előadni, nem szétfolyó, tinglitangli szarokat. és ezen a hiányosságon sajnos még egy kidolgozott felsőtest sem segít.

ursula: igazad van. bár nekem tetszik mindkettő, meg ezek az outtake-ek jobban sikerültek, mint maga az EP. nem tudom, én mindig láttam benne fantáziát, hátha egyszer összeszedi magát.

Zser 2008.02.05. 17:14:35

Az énekes Corgan light, szerintem gyengusz...amúgy az NK féle verzió jobb.

actionthenco · http://actionthenco.tumblr.com 2008.02.05. 17:26:59

Nem szeretnék vitatkozni, de Isten Háta Mögött!
Teljesen jó zenekar és még úgy sem gáz hogy magyarul énekelnek.

valaki 2008.02.05. 23:08:19

Ugye a Myspace-es Kolin-es youtube videó által megörökített koncerten a hallgatóság dermedten bámult maga elé? Ugye nem igaz az, hogy ez átmegy, hoyg ezt emberek képesek úgy végignézni, hogy nem röhögnek a zenekar képébe? Mert ha igen, akkor tényleg felejtsük el ezt a kurva nagy indie-forradalmat. Mégis hogy jön valaki ahhoz, hogy egy erőltetett, égetett cigi-lyukas pizsamában rabolja mások idejét?

A HOG egy kedves dolog és kb. ennyi. Pedig az első demók fantasztikusak voltak. Kristóf Norbertnek pedig adja már vissza valaki a biciklijét.
süti beállítások módosítása