HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2007.08.12. 12:59 csoo

Vérfrissítés-St. Vincent

Címkék: pop st. vincent

Sokszor hallottam embereket arról panaszkodni, hogy szerintük mostanában nincs elég jó új szólóénekesnő. Nem arról van szó, hogy nincs, hanem egyszerűen csak kevésbé foglalkoznak velük a zenei médiumok, nem úgy mint a hihetetlenül fárasztó, és a figyelmet meg sem érdemlő Madonnával vagy az egyre kevésbé meggyőző teljesítményt nyújtó Björkkel. St. Vincentnek, eredeti nevén Annie Clarknak viszont jó esélye van arra, hogy szorítson magának egy kis helyet a dinoszaurusz asszonyok közt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Clark nem teljesen új arc a popzenében, mivel egy ideig a legismertebb hurráoptimistáknál, a Polyphonic Spree-nél is énekelt, sőt a neofolk félisten Sufjan Stevens 2006-os turnéjába is besegített. Úgy tűnik viszont, hogy megunta a háttérben matatást (talán a borító fotó is erre utal), és júliusban Marry Me című debütáló albummal jelentkezett. A lemez tele van ötletes, hangulatos és könnyen megszerethető 11 dallal, melyeket képtelenség megunni, már csak azért sem, mert egy nem túl hosszú, alig 44 perces albumról van szó, amit egyszerűen muszáj újból meghallgatni. Ha elsőre nem esett le, akkor azért, ha meg már elsőre elvarázsolt minket, akkor azért. Annie Clark nemcsak a hangjával, vagy a hangszerekkel (zongorázik, gitározik, xilofonozik, szintizik, stb.), hanem a szavakkal is ügyesen bánik, mert remek dalszövegeket ír: viccesek, finoman őszinték és szépek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[mp3] Now, Now

[mp3] Marry Me

[mp3] All My Stars Aligned

St. Vincent myspace

St. Vincent hivatalos  

 

 

2 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr69138079

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: www.okajoys.com 2018.04.29. 15:28:59

Szexshop látogatás - szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyurmapok 2007.08.13. 20:41:58

Huh, ez kifejezetten kellemes. Mindig meglep, ha találok ilyen sílusú pop zenéket, ami tetszik. Viszont nem hiszem, hogy túl nagy szerepet fog kapni a médiában, szerencséjére. Persze csak ha igényes akar maradni. :-)

vizipaci e 2008.08.27. 13:44:22

Semmi bajom a popzenével, de mivel én élő fellépéseit hallottam először, kicsit csalódott voltam az album polírozottsága miatt, eléggé "overproduced" lett. Élőben jobban kijön, hogy ő voltaképpen Jack White női megfelelője (ez dícséret, ha nem volna egyértelmű):

www.youtube.com/watch?v=vFrCIVoVj7A

Kár, hogy Svédországnál közelebb nem jutott hozzánk a nyáron.

u.i. bocs, hogy teleszemetelem a blogot, de teljesen fellelkesültem, hogy van ilyen Magyarországon, gratulálok hozzá.
süti beállítások módosítása