HTML

New Kids On The Blog

newkidzontheblog [at] gmail.com

Friss kommentek

  • fűrészpor: érdekes... (2009.12.09. 12:07) Ready, able
  • csoo: látom, mást is megvisel a meleg, lol. (2009.07.27. 08:13) Izzadásgátló mix újdonságokkal
  • Thom Yerk: na én pont epvel kezdtem, de előszedtem a két albumot is ami nagyon kiesett a figyelmemből, de azo... (2009.07.08. 15:27) Nem ciki
  • söcsö: Nemrég láttam én is, nagyon vicces sztem. :) Egyébként nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Rain ... (2009.06.26. 22:34) To Clean
  • pat brit: szerintem viccesek a háttérben vonagló idióták. illenek az előtérben zenélő idiótákhoz. (2009.05.11. 04:16) Letterman

Címkék

Címkefelhő

magyar poptimizmus

2008.01.30. 17:24 gurkaserpa

Egy New York-i geek naplója

Címkék: brooklyn say hi mgmt

Ha már egyszer annyi helyen olvasni a ,,Brooklyn Boom,,-ról, hát mi is teszünk a hájpra egy lapáttal, hamarosan megjelenik ugyanis a brooklyni illetőségű Say Hi (To Your Mom) új lemeze The Wishes And The Glitch címmel. A dolog egyedüli szépséghibája, hogy a Yeasayerrel és a Vampire Weekenddel ellentétben nem debütáló zenekarról van szó: már 2002-ben kiadták első albumukat, amit még három követett, köztük egy vámpírokról szóló konceptlemez (Impeccable Blahs). A zenekar alapítója, agya és gyakorlatilag egyetlen tagja Eric Elbogen (meglepő módon nem egy mesehősről kölcsönözte a nevét), aki a -természetesen maga által kreált- Euphobic Recordson keresztül adja ki lo-fi szagú, többnyire szintin és számítógépen összerakott zenéit.

Elbogen egy igazi geek. Például saját bevallása szerint sokkal jobban szeret otthon a felvételekkel pöcsölni mint koncertezni, ami lássuk be nem éppen egy rákenról hozzáállás. A dalokon egyébként szerintem nem igazán érződik a barkácshangulat, bár lehet, hogy aki ért hozzá, még azt is megmondaná, melyik zeneprogrammal csinálta a lemezt. Nekem a dalok barátságos hangulata tetszett meg, inkább ez erősít rá a ,,csak egy egyszerű srác a szomszédból,, fílingre. A számok közül mindegyik tagadhatatlanul amerikai, minimál darab, visszafogott szintialapokkal, némi gitározással, itt-ott kedves puttyogással. Elbogen hangja nem a nagyívű dallamok miatt emlékezetes, inkább csak kiegészíti a hálószobahangulatot.

A Say Hi nem egy túlszofisztikált zenekar, és igazából többet nem is nagyon tudnék mondani róluk. Maradjunk annyiban, hogy ha nem is egetrengető, azért ízléses kis darab a Wishes And The Glitch.

[mp3] Toil And Trouble

[mp3] Zero To Love

(A szintén brooklyni és szintén nemrég berobbant MGMT-ről már többen megmondták a tutit, én csak annyit tennék hozzá, hogy a Tough Alliance tavalyi First Class Riotja után idén az Electric Feel lesz a jobbfajta házibulik elengedhetetlen és kihagyhatatlan kelléke.)

[mp3] MGMT – Electric Feel

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newkidsontheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr21318409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thom Yerk 2008.01.30. 23:29:01

most jöttem rá h tőlük a Ferocious Mopes megvan és tetszett is. és a mostaniak is egész korrektek, legalábbis a két kiemelt szám. peeg nem vagyok nagy lo-fis, szal fura :)
süti beállítások módosítása